Hieronta

Hieronnasta saat apua kipeytyneisiin ja jännittyneisiin lihasperäisiin kiputiloihin.

Hierojillamme on hyvät valmiudet myös edistää niveliesi liikkuvuutta ja ehkäistä kipua. Tarvittaessa voit hakeutua hierontaan myös rentoutuaksesi!

Klinikkasin ammattitaitoiset ja koulutetut hierojat palvelevat sinua tarpeen mukaan suomeksi tai englanniksi.

Kenelle hieronta sopii?

Hieronta sopii kaiken ikäisille ja suoritetaan aina terveydenhuollon ammattilaisen toimesta.

Koulutetut hierojamme pyrkivät auttamaan tuki- ja liikuntaelinsairauksista ja -ongelmista kärsiviä ihmisiä yksilöllisesti. Hoidossa huomioidaan aina yksilöllisyys ja hoitotapahtuman tekniikat sekä toimet valitaan aina asiakaskohtaisesti.

Hierojamme kunnioittavat asiakkaan tarpeet aina oli hoitoon hakeutumisen syy rentoutumisessa tai vaivan hoidossa.

Mitä hieronnalla hoidetaan?

Hieronnasta apua rentoutumiseen, kipuihin, särkyyn ja liikkumisen ongelmiin. Kaikki hierojamme ovat terveydenhuollon ammattilaisia!

• Kaikenlaiset muut vaivat
  • Tarkastukset
  • Rentoutuminen
  • Säryt ja kivut
Hyvä tietää myös nämä

Kaikki hierojamme ovat terveydenhuollon ammattilaisia Koulutettuja hierojia. Koulutetun hierojan -nimikettä saa käyttää ainoastaan Valviran rekisteröimä terveydenhuollon ammattilainen, joka on suorittanut asianmukaisen koulutuksen hyväksytysti.

Hierojiemme vastaanotot ovat valmiina palvelemaan juuri sinua, yksilöllisesti, nopeasti ja vaivattomasti.

Koulutetut hierojamme

Klinikasin ammattitaitoinen ja henkilökunta auttaa Sinua yksilöllisesti kaikissa terveyteesi liittyvissä kysymyksissä.

Tuomo Turunen

Vastaanotollani pyrin luomaan ilmapiirin, jossa asiakkaan on luonnollista ja helppoa olla. Hoitamisessa pidän tärkeänä luottamussuhteen luomista asiakkaan ja hoitajan välille.

Uskon, että parhaimpaan lopputulokseen päästään, kun otetaan huomioon asiakkaan oireiden lisäksi myös hänen elämäntilanteensa kokonaisuudessaan juuri sillä hetkellä. Hoitofilosofiani kivijalka muodostuu ihmisten tasa-arvoisesta kohtelusta ja kunnioittamisesta.

Samu Hämäläinen

Kouluttaja (Hieronnan ammattitutkinto)
    Osteopatia opiskelija

Hoidossani käytän klassisten ja urheiluhierontaotteiden lisäksi mobilisoivia hierontaotteita, triggerpisteiden käsittelyä, erilaisia venytystekniikoita sekä nivelten ja selkärangan mobilisaatioita.

Kilpaurheilutaustani auttaa minua ymmärtämään myös urheilijoiden ongelmia ja kehonhuollon tärkeyttä lajityypillisten vaivojen ennaltaehkäisemiseksi. Olet lämpimästi tervetullut hoitooni!

Nea Mantila

Käytän klassisten ja urheiluhierontaotteiden lisäksi mobilisoivia hierontaotteita, erilaisia passiivisesti suoritettuja venytyksiä sekä nivelten- ja selkärangan mobilisaatioita. Tarvittaessa annan sinulle myös liikesuoritus ohjeita kotiin, saavuttaaksemme mahdollisimman hyvän lopputuloksen.

Pyrin hoidoillani vaikuttamaan asiakkaan tuntemuksiin kivusta, vaivoista ja stressistä. Hoidon on tarkoitus myös samalla rauhoittamaan mieltäsi.

Jyrki Piispa

Työssäni pyrin hoitamaan asiakasta mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. Saadaksemme aikaan parhaan mahdollisen hoitotuloksen, arvioin yksilöllisesti arjen askareiden, työn sekä työergonomian, harrastusten, kilpailujen yms. aktiviteettien suhdetta lepoon sekä palautumiseen määrään ja laatuun.

Kehitän osaamistani myös paneutumalla ajantasaisiin, kokonaisvaltaiseen kehonhuoltoon ja yleiseen hyvinvointiin liittyviin asioihin.

Mikke Lempiäinen

Hoitoni koostuu asiakkaan kehon kiputilojen ja ongelmakohtien kartoittamisesta
    alkuhaastattelun, tutkimisen ja testaamisen avulla.

Hoidossani käytän klassisen sekä urheiluhieronnan otteita, mobilisoivia-, fascia- ja
    venytystekniikoita sekä nivelten ja selkärangan mobilisaatioita.

Call Now ButtonSoita tästä