Sinun Klinikkasi

Meillä Sinua hoitaa aina tuttu henkilökunta. On tarpeenasi sitten manuaalinen terapia, sairauden diagnosointi ja hoito, kuntoutusohjelman laadinta, liikunnan ja harjoitusterapian ohjaus, ota rohkeasti yhteyttä. Klinikkasi on täällä Sinua varten.

Klinikkasin henkilökunta

Klinikkasin ammattitaitoinen henkilökunta auttaa Sinua yksilöllisesti kaikissa terveyteesi liittyvissä kysymyksissä. Tutustu ihmisiimme.

Lääketieteen lisensiaatti

Yleislääkärinä olen työskennellyt monilla eri lääketieteen toimialoilla kerryttäen tietoja ja taitoja. Tavoitteenani on potilaiden kokonaisvaltainen hoito kiinnittäen huomiota myös sairauksien perussyihin ja taustoihin, pelkkien oireiden sijasta.

Näin toimimalla pystytään luomaan jokaiselle paras mahdollinen suunnitelma tulevaisuuden elämänlaadun ja hyvinvoinnin parantamiseksi

Joonas Keituri

Omaan vankan kokemuksen hoitaa eri ikäluokkien tuki- ja liikuntaelinvaivoja iästä riippumatta. Osteopatia sopii vauvasta ikäihmisiin ja hoidan kaikkia yksilöllisesti.

Hoitofilosofiani on kokonaisvaltaiseen hoitoon keskittyvä ja pyrin aina ottamaan huomioon yksilön ja juuri hänen tarpeensa. Sama vaiva voi johtua useasta eri syystä ja siksi en hoida pelkästään oiretta vaan pyrin löytämään aina syyn oireelle.

Tuomo Turunen

Vastaanotollani pyrin luomaan ilmapiirin, jossa asiakkaan on luonnollista ja helppoa olla. Hoitamisessa pidän tärkeänä luottamussuhteen luomista asiakkaan ja hoitajan välille.

Uskon, että parhaimpaan lopputulokseen päästään, kun otetaan huomioon asiakkaan oireiden lisäksi myös hänen elämäntilanteensa kokonaisuudessaan juuri sillä hetkellä. Hoitofilosofiani kivijalka muodostuu ihmisten tasa-arvoisesta kohtelusta ja kunnioittamisesta.

Samu Hämäläinen

Kouluttaja (Hieronnan ammattitutkinto)
Osteopatia opiskelija

Hoidossani käytän klassisten ja urheiluhierontaotteiden lisäksi mobilisoivia hierontaotteita, triggerpisteiden käsittelyä, erilaisia venytystekniikoita sekä nivelten ja selkärangan mobilisaatioita.

Kilpaurheilutaustani auttaa minua ymmärtämään myös urheilijoiden ongelmia ja kehonhuollon tärkeyttä lajityypillisten vaivojen ennaltaehkäisemiseksi.

Nea Mantila

Käytän klassisten ja urheiluhierontaotteiden lisäksi mobilisoivia hierontaotteita, erilaisia passiivisesti suoritettuja venytyksiä sekä nivelten- ja selkärangan mobilisaatioita. Tarvittaessa annan sinulle myös liikesuoritus ohjeita kotiin, saavuttaaksemme mahdollisimman hyvän lopputuloksen.

Pyrin hoidoillani vaikuttamaan asiakkaan tuntemuksiin kivusta, vaivoista ja stressistä. Hoidon on tarkoitus myös samalla rauhoittamaan mieltäsi.

Jyrki Piispa

Koulutettu hieroja, Osteopatia opiskelija

Työssäni pyrin hoitamaan asiakasta mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. Saadaksemme aikaan parhaan mahdollisen hoitotuloksen, arvioin yksilöllisesti arjen askareiden, työn sekä työergonomian, harrastusten, kilpailujen yms. aktiviteettien suhdetta lepoon sekä palautumiseen määrään ja laatuun.

Kehitän osaamistani myös paneutumalla ajantasaisiin, kokonaisvaltaiseen kehonhuoltoon ja yleiseen hyvinvointiin liittyviin asioihin.

Mikke Lempiäinen

Osaamisalaani ovat klassinen
hieronta ja raajanivelten liikkuvuuden edistäminen. Hoitoni koostuu asiakkaan kehon kiputilojen ja ongelmakohtien kartoittamisesta
alkuhaastattelun, tutkimisen ja testaamisen avulla.

Hoidossani käytän klassisen sekä urheiluhieronnan otteita, mobilisoivia-, fascia- ja
venytystekniikoita sekä nivelten ja selkärangan mobilisaatioita.

Alexandra Liljeberg

AMK terveyden- ja sairaanhoitaja

Haluan hoitajan roolissani olla asiakkaan luottamuksen arvoinen. Toimin aina asiakaslähtöisesti ja olen hoitotilanteissa aidosti läsnä, kuunnellen ja antaen yksilöllistä ohjausta.

Vastaanotolleni voit hakeutua eri toimenpiteisiin, näytteenottoon tai silloin kun tarvitset tukea jonkin perussairauden hoitoon ja seurantaan. Voin vastaanotollani tehdä myös kattavan oire- ja nykytilakuvauksen sekä tarvittaessa konsultoin tai varaan lääkärillemme ajan.

Uskon että hoidon tavoitteet saavutetaan parhaiten silloin, kun hoitaja toimii asiantuntijan lisäksi myös tukijana ja kannustajana.

Minulle voit varata ajan matalalla kynnyksellä, oli ongelmasi minkälainen vaan. Yhdessä eteenpäin!

Anneli Seppälä-Lindroos

Kardiologian erikoislääkäri

Olen saanut tehdä työtä perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa monenlaisissa yksiköissä.
Sydän -ja verisuonisairauksien tutkimus, ennaltaehkäisy ja hoito on tärkeää kaikkialla terveydenhoidossa – matalalla kynnyksellä tulee päästä ajoissa tutkimuksiin tarvittaessa. Jokaisen potilaan kohdalla aloitetaan aina alusta, oireista ja riskitekijöistä, kohti diagnoosia ja hoitovaihtoehtoja.

Call Now ButtonSoita tästä