Sinun Klinikkasi

Meillä Sinua hoitaa aina tuttu henkilökunta. On tarpeenasi sitten manuaalinen terapia, sairauden diagnosointi ja hoito, kuntoutusohjelman laadinta, liikunnan ja harjoitusterapian ohjaus, ota rohkeasti yhteyttä. Klinikkasi on täällä Sinua varten.

Klinikkasin henkilökunta

Klinikkasin ammattitaitoinen henkilökunta auttaa Sinua yksilöllisesti kaikissa terveyteesi liittyvissä kysymyksissä. Tutustu ihmisiimme.

Lääketieteen lisensiaatti

Esittelyyn tästä

Yleislääkärinä olen työskennellyt monilla eri lääketieteen toimialoilla kerryttäen tietoja ja taitoja. Tavoitteenani on potilaiden kokonaisvaltainen hoito kiinnittäen huomiota myös sairauksien perussyihin ja taustoihin, pelkkien oireiden sijasta.

Näin toimimalla pystytään luomaan jokaiselle paras mahdollinen suunnitelma tulevaisuuden elämänlaadun ja hyvinvoinnin parantamiseksi

Sanna Westerlund

Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri
Esittelyyn tästä
Hoidan vastaanotollani raskauteen ja synnytykseen, vaihdevuosiin, gynekologisiin sairauksiin, gynekologisiin laskeumiin liittyviä ongelmia.

Joonas Keituri

Esittelyyn tästä

Omaan vankan kokemuksen hoitaa eri ikäluokkien tuki- ja liikuntaelinvaivoja iästä riippumatta. Osteopatia sopii vauvasta ikäihmisiin ja hoidan kaikkia yksilöllisesti.

Hoitofilosofiani on kokonaisvaltaiseen hoitoon keskittyvä ja pyrin aina ottamaan huomioon yksilön ja juuri hänen tarpeensa. Sama vaiva voi johtua useasta eri syystä ja siksi en hoida pelkästään oiretta vaan pyrin löytämään aina syyn oireelle.

Samu Hämäläinen

Lisäkoulutukset: Purentaelimistön hoito, yläraajan neurodynaaminen tutkiminen ja hoito

Osteopaattiopiskelija (opinnot alkaneet 2020)

Esittelyyn tästä
Työkuvaani kuuluu erilaisten tuki- ja liikuntaelinvaivojen hoito ja kuntoutus. Erityinen mielenkiinnonkohteeni on tarkka kliininen tutkiminen ja päättely, jolla pyritään selvittämään syy oireiden taustalla, jotta osataan valita kutakin tilannetta parhaiten palvelevat hoitomenetelmät.

Hoitoon voi kuulua manuaalista, eli käsin tehtävää hoitoa kuten hierontaa ja muita pehmytkudostekniikoita, nivelten mobilisaatioita ja manipulaatioita sekä terapeuttista harjoittelua tilanteesta riippuen. Tarvittaessa ohjaan asiakkaan eteenpäin oikealle ammattilaiselle.

Vastaanotolle voi tulla myös ilman suurempaa vaivaa rentoutumaan sekä palautumaan arjen rasituksista.

Kilpaurheilutaustani auttaa minua ymmärtämään myös urheilijoiden ongelmia ja kehonhuollon tärkeyttä lajityypillisten vaivojen ennaltaehkäisemiseksi.

Jyrki Piispa

Osteopaattiopiskelija (opinnot alkaneet 2021)

Esittelyyn tästä
Työssäni pyrin hoitamaan asiakasta mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. Saadaksemme aikaan parhaan mahdollisen hoitotuloksen, arvioin yksilöllisesti arjen askareiden, työn sekä työergonomian, harrastusten, kilpailujen yms. aktiviteettien suhdetta lepoon sekä palautumiseen määrään ja laatuun.

Kehitän osaamistani myös paneutumalla ajantasaisiin, kokonaisvaltaiseen kehonhuoltoon ja yleiseen hyvinvointiin liittyviin asioihin.

Teemu Janhunen

Apuvälineteknikko

Esittelyyn tästä
Minä voin auttaa sinua tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen hoitamisessa ja ennaltaehkäisemisessä.

Pidän tärkeänä asiakkaan kuuntelemista sekä hänen tarinansa huomioimista.

Hyödynnän terapiassa manuaalista käsittelyä, hierontaa sekä harjoitteluterapiaa.

Terapian suunnittelussa sinua motivoivat asiat ovat keskiössä.

Olen työskennellyt myös useamman vuoden paraurheilijoiden parissa, joten vastaanotolleni olet lämpimästi tervetullut myös mikäli käytössäsi on jokin apuväline.

Alexandra Liljeberg

AMK terveyden- ja sairaanhoitaja
Esittelyyn tästä
Haluan hoitajan roolissani olla asiakkaan luottamuksen arvoinen. Toimin aina asiakaslähtöisesti ja olen hoitotilanteissa aidosti läsnä, kuunnellen ja antaen yksilöllistä ohjausta.

Vastaanotolleni voit hakeutua eri toimenpiteisiin, näytteenottoon tai silloin kun tarvitset tukea jonkin perussairauden hoitoon ja seurantaan. Voin vastaanotollani tehdä myös kattavan oire- ja nykytilakuvauksen sekä tarvittaessa konsultoin tai varaan lääkärillemme ajan.

Uskon että hoidon tavoitteet saavutetaan parhaiten silloin, kun hoitaja toimii asiantuntijan lisäksi myös tukijana ja kannustajana.

Minulle voit varata ajan matalalla kynnyksellä, oli ongelmasi minkälainen vaan. Yhdessä eteenpäin!

Otto Olkkonen

Esittelyyn tästä

Hoidan asiakkaitani yksilöllisesti ja pyrin löytämään aina syyn oireen taustalla. Erityisosaamistani ovat tuki- ja liikuntaelinten vaivat, joiden hoitoon hierojan sekä fysioterapeutin koulutus antavat hyvän pohjan. Minulla on laaja kilpaurheilutausta, joka auttaa ymmärtämään urheilijoiden ongelmia ja lajityypillisiä vaivoja. Olen myös työskennellyt tekonivelleikattujen potilaiden kanssa.

Minulle rauhallisuus ja asiakkaan kuuntelu on tärkeää, jotta saan muodostettua kokonaisvaltaisen kuvan asiakkaan tilanteesta ja sitä kautta paremman hoitotuloksen.

Pasi Salo

Jalkaterapeutti

Esittelyyn tästä
Työ jalkaterapeuttina on luovaa, vaihtelevaa sekä antoisaa. Haluan kehittää ja kouluttaa itseäni jatkuvasti tulevaisuuden haasteissa. Jalkaterapia on kiinnostanut minua ammatin tuoman haasteellisuuden sekä sen nopean kehityksen vuoksi.

Olen tottunut kohtaamaan kaiken ikäisiä asiakkaita työpäivän aikana. Jokaisella on ollut yksilöllinen alaraaja vaiva / ongelma mitä olemme yhdessä asiakkaan kanssa lähteneet hoitamaan. Kohtaan asiakkaan kunnioittavasti ja yksilöllisesti ottaen huomioon jalkaterapiaprosessiin kuuluvat tekijät kokonaisvaltaisesti. Minulle on tärkeää saada asiakkaat vakuuttuneeksi työstäni, ohjauksesta ja neuvoista joita heille annan.

Jasmin Mattsson

Ravitsemusterapeutti

Esittelyyn tästä
Erityisosaamistani ovat pysyvät elintapamuutokset, kestävä painonhallinta, syömiskäyttäytymisen pulmat, kuten syömisen häiriintyminen ja tunnesyöminen, sekä liikkujan ravitsemus.

Olen saanut kiitosta lempeästä lähestymisestä ilman syyllistämisen pelkoa sekä tavastani asettua samalle tasolle asiakkaan kanssa. Koen, että parhaaseen lopputulokseen päästään yhdessä toimien, asiakkaan tahdissa.

Ravitsemuksessa mielestäni tärkeintä on joustava suhtautuminen syömiseen ja kehorauhan kunnioittaminen.

Tervetuloa vastaanotolleni omana itsenäsi – löydetään yhdessä sopivat ratkaisut hyvinvointisi tueksi!

Peter Sundsten

Psykologi

Esittelyyn tästä
Olen lasten, nuorten ja lapsiperheiden asioihin erikoistunut psykologi. Vastaanotolleni voit hakeutua kaikissa lapsen tai nuoren kehitykseen liittyvissä haasteissa (esim. oppimisen, käyttäytymisen tai mielenterveyden vaikeuksissa). Laadin tutkimus- ja hoitosuunnitelmat aina yhteistyössä asiakkaideni kanssa, heidän toiveitaan ja elämäntilannettaan kunnioittaen. Työskentelykielinä onnistuvat sekä ruotsi, suomi että englanti.

Emma Sunila

Osteopaatti AMK
Lääketieteen opinnot alkavat syksyllä 2022
Lisäkoulutuksina: Naisten terveys ja raskausajan osteopatia
Esittelyyn tästä
Lähtökohtani hoitotilanteissa on kohdata jokainen asiakas ja hänen kehonsa yksilöllisesti. Tavoitteena on kasvattaa asiakkaan omaa kehotuntemusta sekä keskustella myös mahdollisista kiputilojen aiheuttavista tekijöistä. Hoidon aikana pyrin yhdistelemään erilaisia osteopaattisia tekniikoita sekä hoitomalleja parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi.

Olen kiinnostunut osteopatian roolista osana yleistä hyvinvointia ja kuntoutusta. Näiden lisäksi olen perehtynyt naisten terveyteen liittyviin asioihin. Hoidankin mielelläni raskauden ja synnytyksen jälkeisiä kiputiloja sekä erilaisia lantion alueen ongelmia. Vastaanotolle ovat kuitenkin tervetulleita kaiken ikäiset ihmiset sukupuolesta riippumatta.

Katja Tuhkanen

Kätilö AMK
Sairaanhoitaja AMK
Kliininen ultraäänihoitaja AMK

Esittelyyn tästä
Valmistuin kätilöksi vuonna 2001, josta lähtien olen kerännyt työkokemusta erikoissairaanhoidossa kätilön työtehtävissä synnytyssalissa ja äitiyspoliklinikalla.

Kouluttauduin ultraäänitutkimuksiin vuonna 2009, jonka myötä työtehtäviini tulivat sikiöseulonnat. Viime vuosina sikiöseulonnat ovat olleet pääasiallinen työni.

Omaan vankan kokemuksen ultraäänitutkimuksista ja sikiön kehityksen tutkimisesta ja seurannasta raskauden aikana.

Pyrin kohtaamaan asiakkaani kokonaisvaltaisesti ja haluan pitää hänet ajan tasalla ja tietoisena siitä, mitä tutkimuksessa kulloinkin selviää/näkyy.

Keskustellaan asioista rehellisesti ja suoraan epäselvyyksien välttämiseksi.

Maria Lommi

Kätilö
Sairaanhoitaja
Kliininen ultraäänihoitaja AMK

Esittelyyn tästä

Tärkeintä työssäni on asiakkaan kohtaaminen kokonaisvaltaisesti ja että asiakkaani ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun.

Olen työskennellyt vuodesta 1992 lähtien kätilönä pääasiassa synnytyssalissa.
Vuodesta 2006 ensisijainen työpaikkani on ollut äitiyspoliklinikalla sikiöseulonnat ja uusien ultraäänihoitajien kouluttaminen työtehtäviin.

Valmistuttuani 2009 kliiniseksi ultraäänihoitajaksi olen tehnyt vuosittain 500-600 sikiöseulontatutkimusta.
Omaamallani työkokemuksella pystyn antamaan asiakkailleni turvallisen käynnin ultraäänitutkimuksissa eri raskauden vaiheissa.

Pidän ammattitaitoani yllä ja ajantasalla osallistumalla erilaisiin ultraäänikoulutuspäiviin.
Työni on ainutlaatuista sillä saan olla aitiopaikalla uuden elämän alussa.