Fysioterapia

Fysioterapian avulla voidaan hoitaa ja ennaltaehkäistä erilaisia toimintakyvyn ongelmia.

Tyypillisimpiä fysioterapialla hoidettavia vaivoja ovat tuki- ja liikuntaelinvaivat, mutta voit hakeutua fysioterapian pariin mikäli kaipaat esimerkiksi apua liikkumisessa, liikunnan suunnittelussa, ergonomiassa tai erilaisten sairauksien kuntoutuksessa liikunnan avulla!

Klinikkasin ammattitaitoiset fysioterapeutit palvelevat sinua tarpeen mukaan suomeksi tai englanniksi.

Kenelle fysioterapia sopii?

Fysioterapia sopii kaikille ihmisille, jotka tarvitsevat apua oman
toimintakyvyn ja terveyden edistämiseen sekä ylläpitämiseen.

Fysioterapiaan hakeudutaan usein erilaisten tuki- ja
liikuntaelinvaivojen esimerkiksi alaselkä- tai polvikipujen takia. Myös
mm. leikkausten jälkeinen kuntouttaminen, liikunnanohjaaminen ja
kokonaisvaltainen hyvinvoinnin edistäminen kuuluvat fysioiterapeutin
toimenkuvaan.

Mitä fysioterapialla hoidetaan?

Fysioterapia on mm. arjen toimintakyvyn parantamiseksi. Nykyaikaisella fysioterapialla ei pyritä pelkästään olemassa olevien ongelmien ratkaisuun, vaan myös ennaltaehkäisyyn.

• kivut ja säryt
  • liikkumisen ongelmat
  • harjoitusohjelmat
  • ergonomiaohjaus
  • arjen toimintakyvyn ongelmat
  • vammojen kuntoutus

Fysioterapeutin  vastaanottomme on valmiina palvelemaan juuri sinua, yksilöllisesti, nopeasti ja vaivattomasti.

Fysioterapeuttimme

Tuomo Turunen

Vastaanotollani pyrin luomaan ilmapiirin, jossa asiakkaan on luonnollista ja helppoa olla. Hoitamisessa pidän tärkeänä luottamussuhteen luomista asiakkaan ja hoitajan välille.

Uskon, että parhaimpaan lopputulokseen päästään, kun otetaan huomioon asiakkaan oireiden lisäksi myös hänen elämäntilanteensa kokonaisuudessaan juuri sillä hetkellä. Hoitofilosofiani kivijalka muodostuu ihmisten tasa-arvoisesta kohtelusta ja kunnioittamisesta.

Call Now ButtonSoita tästä