Akupunktio

Akupunktion avulla voidaan hoitaa ja ennaltaehkäistä erilaisia toimintakyvyn ongelmia.

Tyypillisimpiä Akupunktiolla hoidettavia vaivoja ovat tuki- ja liikuntaelinvaivat, mutta voit hakeutua akupunktion pariin mikäli kaipaat esimerkiksi apua liikkumisessa, liikunnan suunnittelussa, ergonomiassa tai erilaisten sairauksien kuntoutuksessa liikunnan avulla!

*****

Mitä akupunktiolla hoidetaan?

Mitä akupunktiolla voi hoitaa?

• Lihaskivut ja -jäykkyydet
  • Alaselkäkipu
  • Niskakipu
  • Erilaiset nivelkivut (olkapää, kyynärpää, ranne, polvi, lonkka, nilkka yms.)
  • Päänsärky
  • Huimaus
  • Hermo-ongelmat (puutumiset, säteilyoireet)
  • Stressitilat
  • Urheilu- ja rasitusvammat (esim. tenniskyynärpää, penikkatauti yms.)

Akupunktio-hoitajamme vastaanotto on valmiina palvelemaan juuri sinua, yksilöllisesti, nopeasti ja vaivattomasti.

Akupunktio

Koiraosteopatia

Erityisenä kiinnostuksen kohteenani ovat erilaiset tuki- ja liikuntaelinvaivat, joiden hoitoon osteopatia- ja fysioterapiaopinnot sekä useat lisäkoulutukset ovat antaneet laajan ja monipuolisen näkökulman.

Aikuisväestön lisäksi hoidan vauvoja ja lapsia. Manuaalisen eli käsin tehtävän käsittelyn lisäksi annan asiakkaalleni tarvittaessa omahoidon ohjeet tukemaan hyvinvointia. Työssäni minulle tärkeä arvo on asiakkaiden kuunteleminen ja heistä välittäminen.

Pyrin jatkuvasti kehittämään osaamistani erilaisin lisäkoulutuksin. Lisäksi monipuolinen ja motivoiva työyhteisömme kannustaa minua kehittymään jatkuvasti ammatissani. Olen iloinen saadessani tehdä työtä, josta nautin.